Humörsvängningar...

Jag var i Eskilstuna i helgen och träffade två små charmtroll.

Tänk vad det kan gå fort i humöret när man är liten!
Från glad till ledsen till glad...



Jag älskar att fota när barnen är ledsna...
inget som mina egna barn har uppskattat när jag jagat dem med kameran...

Minspelet är helt fantastiskt och barnen själva
 blir ganska fascinerade av den egna gråtbilden.

Lilltösens storasyster var glad under hela besöket
och ställde villigt upp som fotomodell.
 
Jag brände av en 150 bilder på de två!!


Kommentarer
Postat av: Modern

Vilka underbara små charmtroll !! puss o kram.

2011-09-17 @ 10:05:01
Postat av: Bia

Håller med, fina bilder på grinande ungar!

PS har inte städat, bara bytt gardiner!!!

2011-09-18 @ 11:50:05
Postat av: Fia

Vilka häftiga porträtt! Klockrent som studentbild om ett antal år!

2011-09-18 @ 20:43:21
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Haha ja det där känner jag väldigt väl igen. Tack!! Det gick toppen att åka hem också :P

2011-09-19 @ 10:12:10
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0