Har lekt lite!

Var inne på bloggen Barnens Hjältar och fick lite tips på roliga sidor.
Var ju bara tvungen att testa och leka lite.

Fun Photo Box gjorde jag bl.a. dessa...






PhotoFunia trixade jag fram dessa:


En liten karikatyr


Försökte med flera bilder på mig
men mitt huvud blev antingen för stort eller för litet.

Tänk att dotterns huvud passade perfekt...
...och vad säger väl det?
Jag ska nog hålla mig till killar/män i min egen ålder!

Jag som är så lastgammal...


Jag vet inte om glasögon är något för Mona Lisa?!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men vilka roliga bilder :)

Det måste jag kolla på nu i helgen då jag är långledig o allt!

Må så gott :)

2011-01-05 @ 01:09:13
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: AnnaKK

Finns verkligen otroligt mycket kul man kan göra!! :-)



Och jag förstår att du tycker det är kul att kunna vara ute och springa igen! Men... Är det inte halt??? Eller har du nån slags dubbskor??? Jag vågar mej ju knappt ens ut och gå med hunden nu, för att jag är lite rädd för att halka omkull och slå mej mer eller mindre fördärvad... <:-) Längtar så-å-å efter barmark igen!!!

2011-01-08 @ 16:24:54
URL: http://annakk.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Vad tuffa de blev! Gillar teckningen bäst tror jag :-)

Hoppas allt är bra med dig och de dina. Skolan igång igen och allt tillbaks till det normala :-)

2011-01-13 @ 08:26:04
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Bella

Jättefina och roliga bilder!! Du är så bra på att "leka". Kram

2011-01-14 @ 12:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0