The Last Bounce!!!!!!!!!!!!!

Vilken energikick!!

Dottern och jag var på The Last Bounce idag.
Jag kom till insikt...
...jag skulle utan musik och dans!
I alla fall inombords.

Vilken föreställning!!
Vi såg de mest otroliga danstrick, handstands, snurrar......
Vi klappade, skrek och busvisslade!

Det enda sorgliga i det hela var att föreställning hade ett slut
och att dottern kom på först när vi satt på T-banan hem
att hon hade velat ha en Bounce t-shirt som minne.

Det är ingen som har en extra t-shirt där hemma??


Två laddade tjejer påväg till Globen.

 
Först måste man grunda med lite gott i kistan...och
drömma om en tur upp i det blå.

 
Vi satt högt upp!!


Disco a la Tina Turner....


...och den sista dansen!




Kommentarer
Postat av: Lotta

Så härligt :) Förstår att ni måste haft en kanonkväll !!

2010-04-26 @ 01:11:51
URL: http://lisenj.blogspot.com
Postat av: Bia

Jäklar vad bra de var!!!

Disco ala Tina Turner var min favvo!!!

Då både skrek o sittdansade jag!

2010-04-26 @ 20:24:39
Postat av: Linda

Hej, vad synd att hon kom på det först då.. Showen var jättebra! Såg att du hade tagit bilder. Kom på först under showen att jag glömt kameran hemma. Ingen chsns att få några via mail? :)

2010-04-26 @ 21:13:16
URL: http://lindamj.bloggplatsen.se/
Postat av: Bella

Men varför var jag inte där?? Vilken föreställning det måste varit!

2010-04-27 @ 12:22:58
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0