Shopping!

Morgonen började bra.
Sov länge, till kl.9.30.
Gjorde en god, nyttig frukost med nyskördade tomater från balkongen.



Jag beundrade mina blommor, speciellt Lobelian som fortfarande är blåblommande!



Gjorde mig fin och väckte maken.
Kl.12 for vi iväg, maken, den lilla dottern och jag.
Idag skulle det shoppas!!

Vi for till Jakobsbergs centrum, Barkarby outlet, IKEA och Coop Forum.
Kl.17 var vi hemma igen. Maken hade fått sin jacka och dottern lite jeans och tröjor, hemmet hade fått lite nya glas och middagen var inhandlad...
...men jag var inte nöjd!
Jag hade BARA  fått ett par gympaskor och en t-shirt
(och t-shirts som jag INTE behöver mer av).

Jag lämnade min famlj och åkte till Kista Centrum.
För idag skulle det ju shoppas!



I två timmar gick jag från affär till affär.
Prövade några enstaka plagg men det var inget som ropade eller ens viskade mitt namn: Elena, kom och köp mig! Det är mig du vill ha! Du behöver miiig! Jag åkte hem tomhänt!
Fy vad besviken jag var. Jag behöver lite nya vardagskläder som INTE är t-shirts (har ju gått ner 7 kilo nu!) och nästa vecka ska jag på fest och vill vara liitta, liitta fin.

Något som kanske kan glädja vissa (och stressa andra) är att julen snart är här!
IKEA har redan börjat!!



Med en önskan om en fortsatt trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: stina

Stackare....å du som är så smal och fin som skulle kunna passa i allt! Det är värre för mig , jag får nöja mig med gympadojjor och t-shirt!

Kul med jul! Jag har svår IKEA abstinens....

Vi syns i morgon!

2008-09-27 @ 22:05:21
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Elin

Hejhej!

vilken fin blogg!

Kan du hjälpa mig? Jag har nämligen lite beslutsångest.

Ska jag ha bloggdesignen som jag har nu eller den som jag har på www.eliwwn.blogg.se/testblogg ?



Tack så mkt

/elin ^^,

2008-09-27 @ 22:08:28
URL: http://eliwwn.blogg.se/
Postat av: stina

Du får komma vid 13.oo Fast om du inte orkar vänta så är jag där redan vid 12 och fixar lite (Boban hade ölgrabbskväll i fredags så jag kanske måste städa liiite....

2008-09-27 @ 22:13:45
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bea

Jag förstår din besvikna känsla...man liksom är lite "manisk" och får inte sitt begär tillfredsställt. Duktigt av dig med viktminskningen ändå, hoppas att du hittar något fint. Jag tipsar om nätshoppen "La Redoute", som du säkert känner till redan. Där hittar jag ALLTID något som passar i stil.



Så de har börjat med julpynt på IKEA redan? Jag blev lite sugen på att åka dit. :-)

2008-09-27 @ 22:36:52
URL: http://beasbarnslikheter.blogspot.com
Postat av: Bella

Jasså det är dig jag fått mina 7 kilon från! Kom in till Söder och fika nästa gång och ta med dig "mitt" halsband. Kram

2008-09-27 @ 22:51:46
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Åh, vilken lyx att fortfarande ha både ätligt och vackert ute. Här är allt redan bortplockat och ingenting ätligt kan skådas. Suck....

Men vilken shoppingdag du har haft. Och visst är det typiskt att när man inriktar sig på att handla hittar man ingenting och vice versa. Och dom där 7 kilona skulle jag också behövt få bort. Hur gjorde du?

Ha en härlig söndag.

2008-09-27 @ 23:30:42
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: Bia

Fortsätt leta!

2008-09-28 @ 08:28:10
Postat av: AnnaKK

Åh! Jag vill också ha en sådan shoppingdag snart!!! :-)



IKEA är nog tidigast i landet med julpyntet... Nu har jag inte varit på IKEA i Älmhult på ett bra tag, men jag brukar försöka att undvika deras julavdelning tills det åtminstone är i slutet av oktober... Och ska man handla julpynt mm ska man vänta till efter jul - då brukar nämligen fyndavdelningen vara full med sådant till halva priset eller ännu billigare! ;-)

2008-09-28 @ 08:37:16
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0