Födelsedagen!

Nu är den snart slut och den har varit underbar!

Dagen började kl.6.15. Jag hörde i fjärran att ett sms anlände min telefon...
...dagens första grattis från min lillebror!
Jag somnade genast om för att vakna 5 minuter senare av att mannens väckarklocka vibrerade.
Shit! tänkte jag, jag har försovit mig!! (han brukar gå upp kl.7, en halvtimme efter mig).
En snabb titt på klockan och jag förstår!
De ska upp före mig för att sjunga.
Jag låg blickstilla och låtsades sova. Kännde mig som ett litet barn.
Då kom de, mina trötta barn och snälle man, med ljus, paket och sång...

Dagen fortsatte bra.
Mer presenter... av min kollega Bia. En MATEUSSKÅL!! Tack Bia!!
Några elever smet iväg och gjorde paket...
...jag fick EN strumpsticka, en rund liten spegel och ett fint hårspänne som de hade hittat i sina bänkar. Gullungar!
Sedan kom Stina med en överraskning; ett jättefint kort/väska och där i låg en PRINSESSBAKELSE från PennysHouse. Jag blev såååå glad. Stina vann en bakelse för några veckor sedan och jag blev lite sur och klagade lite så hon tyckte  att jag skulle få en alldeles egen.

Det var många som gratulerade mig på skolan och mobilen vibrerade för fullt i fickan av alla sms. Vi smaskade på lite citron cheesake och sedan var det innebandy som vanligt.


Vi kämpade hårt!


Hemma väntade familjen och den kära modern med goood middag, mer tårta och PRESENTER. Kl. 21 började Heroes...kvällen var komplett!

Jag är såååå nöjd och litta, liitta trött.
Det lönar sig att tjata! som Bia sa imorse när jag fick min present.


Klicka på bilden och gör den STÖRRE!

Tack ALLA för alla gratulationer, lyckönskningar och presenter!
Det värmer så och jag blir så glad!!!

Kommentarer
Postat av: Bia

Vilken härlig dag för Dig.

Snart är det min tur.

2008-10-03 @ 06:29:36
Postat av: stina

Å sen min.....den där cheesecaken!??? Den såg JAG inte! Kul att du är nöjd med uppvaktningen"

2008-10-03 @ 06:38:25
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: AnnaKK

Åh, vad bra och härligt allt blev - så där borde alla (och allas!!!) födelsedagar alltid vara!!! :-)



Vaddå söta prinsessbakelser (och andra godsaker också, såg jag!)!!!



Ha nu en toppenfin fredag också!!! :-)

2008-10-03 @ 08:07:16
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Mumari

Åh så fina presenter!



Nu ligger ett nytt annorlunda tema uppe på utmaingen FreakyFridayFoto uppe! Jag hoppas du vill delta!

Postat av: Krisitna

Du fick en hjälm till slut!

Nu är du säker på cykeln!

2008-10-03 @ 10:48:06
Postat av: Camillasfoto

Det låter som en härlig dag!

Ha en skön helg

Camilla

2008-10-03 @ 14:48:01
URL: http://www.camillasfoto.blogspot.com
Postat av: catrin

Det må jag säga vilken dag du hade! Ha en trevlig helg Catrin

2008-10-03 @ 15:52:11
Postat av: mia dh

GRATTIS:))))

2008-10-03 @ 22:31:54
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0