Utmärkelser!

Jag blir så GLAD när jag uppmärksammas av mina vänner i bloggvärlden!
Redan den 11 oktober fick jag den här av Lissen:



Så här stod det i hennes beskrivning;
Kreativ hantverkande och duktig fotograf med glimten i ögat, skriver om vardagslivet..
Det gillar jag.


Den 30 oktober fick jag den här av whatthefuckdotcom:



Så här skrev hon;  Elena CN som lyser upp med sin humor.

Nu är det meningen att jag ska skicka utmärkelsen vidare men som vanligt tycker jag att det är lite svårt. Det blir lätt så att utmärkelserna skickas runt, runt så därför listar jag istället upp de bloggar som jag besöker mest varje dag för att de är intressanta, roliga, vackra... och som gör mig glad!

De kommer i bokstavsordning så ingen ska bli ledsen;

Beas barnslikheter - superpysslig och duktig tjej med tips på både inredning och pyssel/hantverk. Har startat "Använd det du har"-november! utmaningen.
bellapension - håller mig underrättad om livet som pansjo med glimten i ögat
Camillas Foto - en otroligt duktig naturfotograf som inspirerat mig mycket
Isabels Värld - en härlig tjej som delar med sig av sin vardag, heminredning, hantverk, recept och vackra bilder
Kryddburken - sååååååå många bra matrecept och tips på kryddor, vin och annat som har med mat att göra
lilalili -en flitig bloggare som skriver om vardagen...lurar mig ibland med roliga historier
Lisen-Lisen-Lisen - en outtröttlig och härlig tjej som delar med sig av sin vardag, med fobier och allt!
LissenTo - vackra bilder och poetisk text, en känslosam blogg...
Mumari - en tuff tjej på landet med flera inlägg om dan´ och skaparen av FreakyFridayFoto
PennysHouse - otroligt duktig och snabb på att virka bakelser och annat gott
Sinneskatten - fina iakttagelser av  vardagliga händelser
Stinas-sida - fick mig att börja blogga...superduktig på att göra kort
Theas rum  - vacker blogg med vackra bilder som inspirerat mig
Vad Händer Bland Änder - superrolig tjej med vackra och finurliga bilder
whatthefuckdotcom - kaxig tjej med mycket humor som säger vad hon tycker och får mig att skratta


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, jo visst var de läskiga de där fingrarna !!

Men tack så jättemycket för utmärkelsen !! Jätteskoj att du gillar min blogg =)

Kram på dig !!

2008-11-02 @ 00:56:25
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Bea

Men vad glad jag blev när jag läste precis att du väljer att vara med. Tjohooo...



Och tokgenerad, men lycklig, blir jag av dina fina tankar om min blogg här uppe. Tack!



Tolv år gamla projekt har jag också som ligger. gulp Borde faktiskt ta och rota fram dem jag med.



Jag önskar dig ett varmt lycka till!



Ha en underbar söndag!



Kram Bea

2008-11-02 @ 08:47:44
URL: http://beasbarnslikheter.blogspot.com
Postat av: stina

Ja det var väl tur att jag lyckades få dig att börja blögga ....nu kan du väl aldrig sluta...

Tur du har som har ett "okalasigt" barn! Fast det gick bra i går och var ganska så skoj!

2008-11-02 @ 09:47:34
URL: http://www.stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bella

Tack för att även en avdankad pansjo får vara med. För övrigt skulle du vara på min lista om jag hade någon. Kram.

2008-11-02 @ 11:33:48
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Bia

Oj här har det hänt mycket!

Skönt att vara hemma igen.

Vi ses imorgon, jag vet INTE vad som händer!!!!

2008-11-02 @ 14:08:16
Postat av: Isabels värld

Åh här var man omnämnd ser jag =) Tackar och bockar!!! Ha en trevlig kväll! Kraaaam Pernilla

2008-11-02 @ 15:54:54
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/
Postat av: Lissen

Vad härligt att få vara med i det härliga gänget!

So nice.. piggar upp så här på söndageftermiddagen!

Ha en skön kväll min vän

2008-11-02 @ 16:50:20
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Tack så hjärtans mycket! :-)

2008-11-02 @ 20:42:30
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0