Midsommarafton...

...var en regnig historia.

 Men jag bara njöööööööööt!

Nu har jag nämligen börjat att träna inför finlandssemestern;
äta och fika varannan timme
gnälliga barn runt omkring mig som tjatar på uppmärksamhet
spela spel
egen tid för att läsa en bok

På midsommaraftonskvällen blev det grillat! En fyndig svärfar hade lösning på regnproblemet.

     Och jordgubbar i mängder!

Idag, midsommardagen har jag till mina barns glädje läst ut boken Vargtimmen av Denise Mina. Klart värd att läsa!



Ett meddelande till häslocoachen:
jag kunde motstå godisskålen som stod framför mig hela tiden jag läste, till och med då sockerbegäret satt in efter middagen. Och inga bullar till fikat heller! (Bara lite tårta igår...)



Mina barn undrar varför jag har en blogg - den är ju inte ens rolig!

Ja, vad ska man svar på det?
Kompistryck?
Uppmärksamhet och bekräftelse?
Författardrömmar?
Tillfälligt manisk?
Brist på annan sysselsättning?
????????????

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag tycker att det är jättekul att läsa din blogg. Du ser så härligt avslappnad ut där du sitter och läser.

2008-06-21 @ 22:04:06
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Krisitna

Hälsocoachen är imponerad! Själv har jag date med Nacho i em...och har sprungit 7 km idag! Lite mycket alkohol i helgen för att jag ska känna mig nöjd med hälsobalansen...Vi hörs när du kommit hem!

2008-06-22 @ 13:55:54
Postat av: stina

Vilken tur att jag lämnade tillbaks boken till Bia (jag antar att det är hennes?) .....jag läste typ 60sidor och sen gav jag upp ....

men oj ....inget godis ! Vilken karraktär!!!

När dina barn frågar dig om bloggen så ska du svara .....skit i det ni!! För bloggen är nämligen till för att roa bla mig och inte dom!!!!! (mina egna får inte läsa .....

Kram Stina .....

2008-06-22 @ 21:16:25
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Helene

För att de som bor i Italien ska ha ngt att läsa såklart!



2008-06-26 @ 06:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0