Lycklig!!


Idag är jag lycklig för att...

...jag inte hade någon infektion efter min utdragna tand. Och efterkontrollen var gratis!!
...jag har sålt en massa halsband till damerna på jobbet och tjänat lite extra PENGAR!
...jag åt en super god vegetarisk buffé på Ulriksdals Trädgårdscafé till lunch tillsammans med mina underbara kollegor.
...jag har gjort min sista riktiga arbetsdag för det här läsåret.
...jag inte har träningsvärk (ännu!)
...min son är hemma efter 3 dagar av LAN-spel i Jönköping.

Ja, det finns mycket att vara tacksam över. Lite skit i hörnen här hemma och ösregn kan också vara trevligt när man är lycklig.

 
Min kompis Bia är lycklig över sin superkvinliga kropp. GO BIA GO!


Glöm inte att hjälpa mig välja textiltryck. Imorgon trycker jag!!

Kommentarer
Postat av: Bia

Go, Bia, go!!!

Afrikansk dans tjohoooooo!

2008-06-17 @ 18:25:28
Postat av: Bella

Vad gör ni på jobbet när inte jag är med? Du verkar bara ha det bra som är så lycklig. Sommarkram!

2008-06-17 @ 22:56:44
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0