Äntligen...

...har jag startat min egen blogg!

Flera "goa" personer i min omgivning har varit på mig under en längre tid och tyckt att jag också skulle starta en blogg. Och nu är det äntligen dags!

Jag börjar med några fantastiskt roliga bilder från en toppenfest vi hade på jobbet i går kväll på Café Cornishe. Vi blev bjudna på mycket mat som var både spännande, god och mindre god.


    God och kryddig mussla 
Här gick åsikterna isär! Äckligt eller gott?

     
Vi dansade MYCKET till arabiska ryttmer och salsatoner. Imorse hade jag träningsvärk i benen OCH ARMARNA!

Idag har jag skissat lite på mina kommande textiltryck.
Ska det bli bläckfiskar eller trollsländor...

...omröstning när skisserna är klara!

Kommentarer
Postat av: stina

JAAAAAA vad du är duktig....äntligen! Nu ska du se att du fastnar i bloggträsket med besked!

Kram Stina

2008-06-14 @ 23:16:41
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Gun

2008-06-15 @ 12:21:14
Postat av: Gun

Mycket fina färger på Din nya blogg!! Nu blir väl Dina vänner glada!!!

2008-06-15 @ 12:22:26
Postat av: amanda

värför har du gort en ny blogg

2008-06-15 @ 12:23:33
Postat av: Bia

Men Guuuuuuu`va´roligt!!!!!

Äntligen bloggar du, varmt välkommen!

2008-06-15 @ 14:18:46
Postat av: Krisitna

Vilken karamell du har på bild i grönt. Idag fick jag skåda hans rumpa på afrikanska dansen. Nice!

2008-06-16 @ 17:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0