Ännu mera bad

Vi sov lääääääääänge. Inga väckarklockor eller kylskåpsreparatörer på besök.
Solen var framme idag också så vi tänkte få ut gubben på lite solning. Det bar iväg till Kanaan igen...
...men det var ju mycket kallare idag! Det var bara den lilla dottern som vågade ta sig några dopp vi andra vägrade. Men vi hade dessto roligare uppe vid våra filtar och solstolar.


Den ömma modern visade prov på enkel underhållning - äggjonglering!

Dagens frukt: mango och ananas eller som jag presenterade det ...

...mongo och annanananas.

Mannen vägrade sätta på sig solkräm, kräftvarning!
Batteriet på kameran tog slut. Yeeeeeeees!! sa den lilla dottern trött på det eviga fotograferandet.

Ikväll har det varit strykning av kläder och packning. Imorgon åker den lilla dottern till Finland och vi ska upp kl.5!

Kommentarer
Postat av: Modern

Jag hade kunnat kvala in på talang.

2008-07-05 @ 22:07:15
Postat av: stina

Jag tyckte att vädret var för "dåligt" så jag gick upp till vällingby och köpte en gardin till Alexander i stället!

Vi sov till 11 i dag (jag och Fille alltså....den andra tittade upp vid 14,00()

Hoppas att ni får sol och en trevlig vecka !

Kram

2008-07-05 @ 22:09:12
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bia

Vi ses i morgon!

2008-07-05 @ 22:18:38
Postat av: heaven

Modern...du kan kvala in på söt och finhet oxå...tycker jag:)



asg Elenaaaaa!!! Vad snabbt du hamnade i fällan 'Ungar som himlar med ögonen åt mammors bloggande'



Såhär...en annan mamma som bloggar väldigt mycket har barn som inte vågar berätta saker för henne längre...

Hela den här mammans omgivning har börjat känna igen den där glimten hon får i ögonen när det händer ngt...
DET där ska jag blogga om...*blicken kallas den:)

Kameran blir som en naturlig del i ditt liv...reservbatterier kommer, fr.o.m. nästa utflykt, inte att glömmas mer.



Jaja, alla har vi våra missbruk:)



Alla utom jag:)

2008-07-06 @ 12:22:15
Postat av: heaven

Jaha, man kan göra texten tjock genom att rama in den med



Måste testa denna...
konstiga funktion som man kanske inte vill ha*

2008-07-06 @ 12:26:40
Postat av: Elena

Jo, jag känner mig naken utan kameran. Dokumentera, mera....

2008-07-13 @ 21:06:54
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0