Mera bebis

Idag har jag sniffat på en liten 6-veckors bebis! Så söt med otroooooligt stora, vakna ögon.



Värdinnan, som hade bjudit in mig och den nyblivna mamman, hade gjort smarriga asiatiskinspirerade maträtter med mycket omega-3.


Musslor med mycket smak av chili, korriander och vitlök.


En fiskgryta gjord på fisken Lubb!

En ny fisksort för min del. Jag fick fråga efter namnet flera gånger för jag har ju så dåligt minne! Jag fick tänka på  Lubba=springa så fastnade det till sist.

Bebisen fick en liten leksak och ett kort av mig.

Modern skallra.

Kommentarer
Postat av: Bia

Varifrån kommer fisken lubb???

Har aldrig hört om den firren!

2008-08-15 @ 16:45:08
Postat av: Modern

gulli plutti!!!!!

2008-08-15 @ 17:32:11
Postat av: Bella

Jag tror att jag har ätit lubb och det var helt o.k.

Vitlöken hade jag hoppat över men annars var det nog gott. Vilka ögon!!

2008-08-15 @ 18:27:02
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0