Hjälp!!!

Jag har datakrångel.
Vår stationära dator vill inte starta så nu är jag hänvisad till en bärbar utan mina redigeringsprogram och samlade favoriter. Det får gå ändå.
Nu inser jag att jag borde ha länkat alla nya bloggar som jag hittat här i min egen blogg så att jag själv kan hitta tillbaka.

Jag fick ett pris av min bloggkompis Stina som var den som slutligen fick igång mig med bloggandet.  


[i_love_your_blog.png]
Tack Stina!!

Jag ska skicka priset vidare när jag kommer åt mina favoriter!
 
På jobbet hade vi elevensval idag.
Ett gäng elever bakade kokostoppar.
Det luktade ljuvligt i korridoren och man blev glad.
 


Min lilla grupp färgade in tyg för ett kommande textiltryck...


...rött/orange med lite glitter ...


...och blå/lila också med glitter (naturligtvis!)

Nästa vecka är det dags att trycka! Screentryck...



...vad spännande det ska bli!
Eleven som ska trycka bilen här på bilden frågade mig när jag var på väg hem idag om vi inte kunde börja trycka imorgon.
"Men lilla vän, det är ju lördag imorgon!" Ups!

Kommentarer
Postat av: Camillasfoto

Mmmm, vad gott med kokostoppar, fick du smaka?

Ha en trevlig helg

Camilla

2008-08-29 @ 20:15:15
URL: http://www.camillasfoto.blogspot.com
Postat av: Bella

Vissa bilder gör att jag längtar tillbaka till plugget. Men bara liiite!

2008-08-29 @ 22:10:38
Postat av: stina

Vilket häfftigt tyg det blev!

PANIK när datorn inte funkar!!! Ja det är smart med en länklista (men glöm inte att be om tillåtelse först!

2008-08-29 @ 23:44:42
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bia

Det blev hembakta schackrutor hos syrran plus en massa stämplande!

2008-08-30 @ 15:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0