Glad Påsk!!

Skönt med påsklov!



Middag hos både mor och svärmor.
Lite godis och en massa ägg i olika former.

Har skaffat årskort på simhallen/gymmet
så denna vecka ska jag pröva på nya spännande träningsformer:

bodypump
zumba
spinn

Har under några veckor testat
core och multifunktionell cirkelträning (a killer!!)
och är nu fast i gruppträningsträsket...
så härligt!!


Nu hoppas vi bara på lite mer sol och värme
så att jag kan komma ut och köra några riktigt långa löppass.

Idrottandet är min drog och jag är sååååå beroende...




Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hej!! :-)



Påskhelgen är ju över nu (rätt skönt faktiskt, iallafall om man tänker på att man nu slipper äta så mycket ägg och godis!), och något påsklov har inte jag att se fram emot - men ditt låter som att det kan bli riktigt roligt och intensivt!!!



Ha det TOPPEN!!! :-D

2012-04-10 @ 08:13:15
URL: http://annakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0