En strimma av hopp...

Det blev ingen halvmara i helgen...

Jag har inte sprungit på 4 veckor!

De två sista veckorna har jag i princip varit helt stilla...
bara någon enstaka promenad,
lite styrketräning här hemma och
sjukgymnastikövningar för benen.

Idag har jag smugit igång...
...cykling till jobbet...
...i ösregnet!!

Jag har ju en plan
och den ska följas!

På måndagar är jag aktiv men
tisdagarna är en vilodag...
under alla veckor här fram över!

Nu är jag så sakta på G igen!


(Solens strålar genom ett vattenglas)


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Härligt att höra att du är på G igen! :-) Ta det så nätt nu bara så du inte "slår upp" skadan igen.



Du har inga funderingar på att göra en sån där Klassiker fram över, där man föutom springer även simmar, cyklar och åker skidor?



Ha en jättefin vecka!!!

2011-09-19 @ 19:41:29
URL: http://annakk.blogg.se/
Postat av: Bia

Lägg in flera VILODAGAR!!!!

2011-09-20 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0