Show me yours and I'll show you mine - GAMMAL

Den här citronen är så gammal så att det börja växa små vita saker på den...


Och snart börjar det väl växa på mig också!

Efter tre veckor av förkylning, halsont och huvudvärk
har jag nu fått en kur Kåvepenin.
Yes!
Nu ska skiten väck!!

Men, NEEEEEJ...
 
jag får inte idrotta under dessa 10 dagar!
Med stor frustration fick jag idag se mitt lag förlora...
Det kommer att växa mossa på mig innan jag får vara med.


Fler foton på temat gammal hittar du hos
WTFDC.


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hejsan!



Men det var då en vidhängslig förkylning! :-/ Hoppas medicinen gör underverk nu då - fast jag vet också hur trist det är att "inte få göra nåt" under behandlingstiden... Suck! Men 10 dagar är trots allt lite så lång tid i en hel livslängd, och du hinner spela basket många säsonger till ska du se! Och den här är väl inte heller slut riktigt ännu - någon ska väl spara sej till de viktiga slutspels-/kvalmatcherna, förresten!? :-D



Ang citronen... Tur du inte har försökt kurera dej med den - för då hade det nog behövts mer än Kåvepenin för att... <:-)

2010-03-14 @ 08:50:00
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Det är tur man inte är en citron, tänk så snabbt man skulle bli gammal då! ;0)

2010-03-14 @ 14:04:19
URL: http://yvoeri.blogspot.com
Postat av: Agneta

Vilken härlig bild! :D

2010-03-14 @ 17:08:56
URL: http://enkameraettliv.blogspot.com/
Postat av: Pennelina

Det var en riktig gamling det! Hoppas du kryar på dig snart :-)



Kram från Pennelina!

Postat av: Pialotta

Så du är oxså sjuk.. inte jag men så många andra.. du får krya på dig och inte glömma långkallingarna o yllemössan;)

Så där gammal kan en citron se ut på ett kick.. härlig bold.

Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0