På SPA...

Syrran och jag tog den kära modern på en tredagars SPA-vistelse.
Det var moderns 70-årspresent och inte kunde vi väl låta henne åka ensam.


Skepparholmens SPA

Naturen var underbar och vi njöt av det varma solskenet.
Vi fick sköna behandlingar och badade i den varma poolen...


Och vi behövde INTE gå hungriga!

Frukostbuffé
Lunchbuffé
Afternoon tea
3 rättersmiddag

Och naturligvis måste man smaka på (nästan) allt!

Efter två dagar av ätande och den andra 3 rättersmiddagen
var jag såååå mätt att jag inte fick luft.
Snabbt tillbaka på rummet och av med Bh:n
och sedan ligga raklång på sängen.

Nästa dag lockade brunchen med otaliga läckerheter och ett dignande efterrättsbord...


Efterrättsbordet, bullarna och wienerbröden låg på ett annat bord!!

Det kändes som om vi hade varit iväg en vecka när det var dags att åka hem...


...mycket nöjda var vi!


Kommentarer
Postat av: Modern

Det var en oförglömlig helg. Tack min underbara familj!!!!

2012-05-17 @ 14:55:15
Postat av: Camilla

Mmmm, jag hade parkerat mig vid efterrättsbordet och vägrat åka hem...

Ha det bra

Kram

2012-05-30 @ 12:47:28
URL: http://www.camillasfoto.blogspot.com
Postat av: Anna

Mmmm... Det där såg ut att vara ett farligt bord!!!

Hahahaha!!! Det du skrev om att ta av sig bh:n och lägga sig på sängen... Det kunde lika gärna vara jag!

// Anna

2012-09-20 @ 21:36:58
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0