Fest

Igår var det full rulle...

...shopping i Täby Centrum. Det blev en dyr historia!  300kr i p-böter.
Men jag hittade några plagg så jag är lite glad i alla fall.
...dusch och sminkning inför festen. Jag började i god tid, 2 timmar innan vi skulle åka.
Men vad konstgt att det blev bråttom och lite förseningar ändå.
...tanka bilen.
...hämta kompisen som skulle med till festen.

Och så var det dags. PARTY!

Äntligen skulle födeledagsbarnet få mitt lilla kort...



Det märkliga var att när jag gjorde kortet hade jag inte en aaaaaning om att födelsedagsbarnet skulle få en likadan lila badmössa!



Det var rese-tema och värdinnan sparade inte på attributen.



Vi fick smaka på en massa konstiga snacks...


...ingefärsgodis (min favorit!), torkad mango, torkad vattenmelon, tamarindgodis,
seafood crab snack, koreanskt sjögrässnacks (det gröna i glasskålen, äckligast!)

Temat på maten var Thailändskt.


Sååå gott!


Lite bubbel vid tolvslaget!

Efter mycket god mat, trevliga festdeltagare, vin och bubbel, cigarrer, happenings och dans var det dags att rulla hem...

Kommentarer
Postat av: stina

Kul med fest! Det ser ju smaskigt ut med vissa undantag!

2008-10-05 @ 21:22:19
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Lissen

Vad roligt med fest. Visst är det konstigt att man kan ha hur mycket tid som helst. Plötsligt får man skynda!

2008-10-05 @ 23:16:04
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Åh, vilken FEST!!! Verkar hur kul och trevlig som helst! :-D Perfekt med 2 x badmössa, också! ;-)



Det var lite kul angående vår grisfest i lördags... Vi var nämligen två familjer som ordnaden den tillsammans. Både maten och de tänkbara gästerna fanns i förväg, men en bra anledning till att verkligen ställa till med en sådan här fest var det lite sämre med... ;-) Så det bästa vi långt om länge kunde komma på att fira var att vår verkstad hade blivit klar (årets semesterprojekt, kan man nog kalla den!?)- och därmed var den också given som festlokal! :-)

2008-10-06 @ 09:22:36
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: heaven

Bild på dig hade varit kul att se!!!

2008-10-06 @ 18:26:11
Postat av: Värdinnan!

Tack för det jättefina kortet och smycket och vad fint du har gjort det på din hemsida! Det var ju oerhört festligt det här med badmössan - det hade jag inte tänkt på! Kram

2008-10-06 @ 22:35:45
Postat av: Mamma Birgit

Så roligt det var att få se de här bilderna på Lena och hennes fest Verkligen jätteroligt!

2008-10-10 @ 17:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0