NEEEEEEEEEJ!

...2 kilo till!!


Imorse vaknade jag 9.20!
Tänkte först lägga mig i soffan och vänta in resten av familjen.
Eftersom det var morgon passade jag på att ställa mig på vågen.

Nytt rekord!!
Ska man skratta eller gråta?

Jag bestämde mig raskt för att nu börjar mitt nya liv.
På med kläderna och en rask promenad på 1 timme (=7.600steg).
2 steg i sekunden räknade min son senare ut.

Nu blir det:
ingen efterrätt
mindre matportioner
slut på bullar och annat fikabröd
godiset har jag i princip redan slutat med
raska promenader MINST en gång om dagen.
(Blev nästan som en matpyramid eller inte-äta-matpyramid eller hälsopyramid!)

Ojojoj, Finland kommer verkligen att vara en utmaning!


Slut med svullofika, inga mer scones med grädde och sylt!





Kommentarer
Postat av: Bia

Men såg du rätt??

Jag har inte gått upp, jag har gått ner!!!!

2 hekto!!!

Men så åt jag inga scones med sylt o grädde!

2008-07-14 @ 17:47:27
Postat av: Krisitna

Rätta takter tjejen!

2008-07-14 @ 18:12:30
Postat av: ulla

Jäklar var fort du måste gått!

Fortsätt med det så blir det nog bra.

2008-07-14 @ 18:51:41
Postat av: stina

Slappna av det är semester.....banta kan man göra någon annan gång.....

2008-07-14 @ 21:44:57
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0