Sol och bad...

...på Kanaanbadet.

Idag har det varit en mellandag med regn och avverkning av den stor strykhögen men...
...de senaste fyra dagarna (tisdag-fredag) har jag tillbringat på Kananbadet med mannen och den lilla dottern + olika släktingar som avlöst varandra.



Så fort vi tog fram mat eller solkräm var getingarna framme. Jag mosade en som försökte mumsa på min banan med bananskalet. Yes!



En vacker fjäril promenerade på sanden. Vi satt länge och beundrade den.



En dag var det någon som hade plockat musslor och bara lämnat dem i en grop i sanden.
Efter en jättevåg som spred ut dem på stranden kastade jag dem tillbaka i vattnet, stackarna!



Roligast hade vi sista dagen. Syrran och jag försökte posera och se så smala ut som möjligt men jag bara skrattade så att det var nära att en olycka var framme.
Där höll vi på att åma oss utan att ta hänsyn till övriga badgäster.
Syrrans pose var ju också mycket bättre!

  


 
Gudbarnet tog att språng ut i vattnet.

Kommentarer
Postat av: Bella

Vilka härliga badbilder men fy sån läskig geting! Vi handlar själva så gott det går och behöver INGEN hjälp. Tack för att du tänkte på oss.

2008-08-02 @ 22:54:53
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: stina

Men vilka smäckra kroppar! '

Å massa djur har du fotat också! Otäck geting.......

I dag har man ju haft lite svårt att förstå att man har legat på stranden och svettats!

2008-08-02 @ 23:14:35
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Kristina

Vilka brudar!

2008-08-03 @ 12:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0