Städdag!

Ojojoj, vad jag har slitit idag. Mannen och jag städade huset, för det hade vi kommit överens om. Jag tog mig an badrummet. Skurade under badkaret, vilket man måste vara akrobat för att kunna göra hemma hos oss. Sedan flyttade jag på tvättmaskinen. My God! Vad mycket damm, hår, toppsar och gammalt tvättmedel som låg där!! När vi ändå var igång tvättade jag alla sängkläder, täcken och dunkuddar i tvättstugan. Svettigt värre!

Mannen som skulle fixa middag var osäker på receptet så han åkte och köpte pizza istället. Barnen blev glada!

Nu när det regnar och åskar ute får ni njuta av lite natur från Finland.


Mums!


Vacker blomma på gårdsplanen.

 
En dubbel regnbåge!


Utsikt från gungan.


Solnedgång på båten.

Kommentarer
Postat av: stina

Det är LIVSFARLIGT att flytta på tvättmaskinen....man kan bli överfallen av något äckligt!!!

Badkar på balkongen???Nä det är jag inte så sugen på ....men om jag hade ett så skulle det va fyllt med blommor inte av hönor!!!

det funkar bra med städningen hitills va? Fast är ALLA delaktiga? Här är dom då inte det!

2008-08-03 @ 22:44:28
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: stina

Måste ju förresten säga att din man är smart!!! Jag blir också ofta väääldigt osäker på recepten!

2008-08-03 @ 22:45:37
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bella

Otroligt fina bilder! Det där trixet med pizza brukar jag också ta. Städa lagom är mitt råd.

2008-08-03 @ 22:55:35
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Krisitna

Men guuuuud! Vilka fina bilder :)

Själv ägnar jag mig åt löpning och vila. Imorgon blir det resa till Himmeta!

Ses på jobbet måndag.

2008-08-06 @ 08:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0