Shopping!

Äntligen kom vi iväg, den stora dottern och jag, till Details.
3 Bh:ar blev det, 1 till dottern och 2 till mig!
Vi fikade och hade trevligt tillsammans. Men det är märkligt att hon fortfarande går 2 meter bakom mig. Det är visst fortfarande pinsamt att gå med sin kära mor.


En för sport och en för vardags.

Sedan var det dags att tillfredsställa den lilla dottern.
Hon fick en ny skolväska från Stadium. Billig var den också, 99kr!


Coolt val av färg!

Igår sprang jag hela 35 minuter i sträck! så jag hade liitta, litta ont i benen idag.
För att inte stelna till tog jag en luuuugn promenad och hälsade på min pappas grav.
När jag var liten klagade min pappa alltid på blommorna som stod ivägen på vardagsrummsbordet. "Ni kan sätta så mycket blommor ni vill på min grav när jag är död" brukade han säga. Idag var en bra dag att ta honom på orden. Rosa rosor blev det.


Kommentarer
Postat av: stina

Ja jag fattar inte hur dessa tonåringar tänker??? Varför gå 2 meter bakom när man har så häfftiga balla morsor???!!!

Fin blomma på lilla pappsens grav!

2008-08-23 @ 23:18:46
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bia

Snart har du tjejjen under armen i glatt samspråk med sin häftiga morsa och förebild!!!

2008-08-24 @ 09:55:12
Postat av: Bella

Det där går över. Men varför skämmas över en ung tuff morsa?? Fina rosor på graven. Han skulle gillat dem.

2008-08-24 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0