Ny inneboende!

Den lilla dottern planterade några solrosfrön i skolan som nu har vuxit sig stora till vackra blommor.
Flera gånger varje dag kommer det en liten humla och sätter sig på blomman.
Jag har nu börjat gå ut på balkongen varje morgonen för att hälsa på vår nya inne/uteboende.
När han inte är där börjar jag faktiskt sakna honom lite och då kommer han flygande.
Jag kan stå länge och betrakta honom och han bara suger nektar och jobbar på.
Så söt och snäll!




Idag var vi och hälsade på min kära syster.
Hon har fått en MASSAGESTOL i födelsedagspresent!
Wow, den kunde verkligen knåda vill jag lova.
Både jag och mina barn fick oss några rejäla omgångar.




Kommentarer
Postat av: Bella

Vad humlor är gulliga i alla fall. En sån fin bild. Vad har du för kamera?

2008-08-04 @ 21:15:27
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: stina

Otroligt vacker bild!!!

Stolen låter som en som alla borde ha!

2008-08-04 @ 22:45:09
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: mor

Jag vill oxså ha en massgestol/massör.

Du är snudd på proffs i fotografering, alla bilder är så vakra!!!!!!

2008-08-04 @ 22:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0