Midnattsloppet 2011

Nu är mitt 4:e lopp för året genomfört!

Midnattsloppet
10km
Tid: 50:26
Placering: 535 av 7054 tjejer

Inte så illa!
En förbättring med hela 4 min jämfört med förra året.


I år var det härligt lysande orangea tröjor.

Vädret var perfekt, ca 15-16 grader.
Stämningen var hög.
Helt underbart att gå där på Zinkensdamm
tillsammans med över 20.000 orangeklädda medlöpare.


I år hade jag med mig min kompis och kollega som fick mig att börja med löpningen.
Vi rekade startområdet och var riktigt taggade innan loppet.

Det var dricka,
 äta lite Power bar,
 kissa,
dricka,
 kissa lite igen...

och sedan uppvärmning i startfållan med lite improviserad dans.

Det var härlig publik längs med hel loppet och
jag "high five-ade" alla utsträckta händer den första halvan av loppet...
sedan var det full koncentration för att ta sig i mål.


Efter målgången var det klädbyte och stretching.
Benen var stela och ryggen hade tagit lite stryk.

Väl hemma somnade jag som en liten gris och sov läääänge.

1 månad kvar till årets sista lopp
halvmaran!



Kommentarer
Postat av: Bia

Im.orgon börjar den riktiga träningen. Inför läsåret

2011-08-14 @ 15:55:03
Postat av: Modern

Vilka hurtiga snygga brudar !!!!

2011-08-14 @ 20:45:43
Postat av: Tuomo

Såg ditt namn i startlistan. Va kul att du ger dig på halvmaran! Jag har fallit till föga och börjat småjogga lite igen. Ska åka in 17e och jogga runt Stockholms gator. Det blir inga tider att räkna med men hoppas komma ner mot 1.50. See you!

Tuomo

2011-08-29 @ 22:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0