Nej, nu är jag trött...

...på det här snorandet!

Nu är jag inne på årets andra förkylning.
Näsan är lagom sliten och röd av allt snytande
och jag kippar efter luft som en fisk på torra land.

Vilken tur att jag har sportlov nu då...
Jag kan med gott samvete ligga kvar i sängen till kl.11
och sedan ligga i soffan och zappa mellan kanalerna.

Dotterns tulpaner har börjat vissna nu.
Det gick ovanligt fort...
de har väl inte fått rätt uppmärksamhet av mig de stackarna.




Men tåliga fotomodeller var de i alla fall!




Imorgon tror jag att jag ska trösta mig med lite godsaker på Lisas Café!


Kommentarer
Postat av: LissenTo

Men fy då, vad typiskt och samtidigt lite tur att du har sportlov. Får man föreslå frun lite härliga filmer och kanske en ny bra bok. Att fota är också en lagom långsam hobby, som funkar med snorande näsa.



Absolut ska du unna dej något gott från Lisas cafe`

Krya på dej, min vän! Kram Lissen

2010-03-02 @ 08:47:53
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Bella

Vi ses snart!!!

2010-03-02 @ 11:28:55
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Men hur typiskt är det inte att bli sjuk lagom till ett lov!? Tycker allt lite synd om dej, ska du veta - även om det i och för sej låter skönt med sovmorgnar och ryggläge i soffan framför tv:n. :-)



Förhoppningsvis har du piggat på dej nu så du kan hitta på lite roligheter i slutet av veckan/helgen.



Din asossiation till rymdraketer var rätt bra - när den där betongstationen byggdes för några år sen såg det faktistk ut som om det var nån himla månbas/rymdstation som skulle uppföras! Landskapet runt omkring är ju som en ödslig planet full med kratrar dessutom... (Ett grustag alltså!). Har tänkt ibland att jag ska gå dit och fota lite, men än har det inte blivit av...



2010-03-03 @ 19:57:54
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Äsch! Nu fick jag ju inte med det jag först och främst skulle skriva: Att du har tagit jättefina macrobilder på tulpanerna! :-) Särskilt det svartvita fotot tycker jag är superfint - men de andra också! Tulpaner åldras verkligen med stil och elegans!

2010-03-03 @ 20:00:59
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0