Sport, sport, sport, sport....

...och mera SPORT!

Måndag:
Kl.17-18 med dottern på basketträning
Kl.21-22 egen basketträning

Tisdag:
Vila och hushållssysslor

Onsdag:
Kl.15.50-17.10 med dottern på innebandyträning (är med själv och tränar!)
Kl.20.30-21.30 egen basketträning

Torsdag:
kl.17-18 hårt innebandyspelande på jobbet (mycket tackling mot biffiga manliga kollegor)

Fredag:
Fredagsmys = avsvimmad i soffan!

Lördag/söndag:
Matcher för både mig och dottern i basket och innebandy.
Min basketspelande 18-åring kan också få lite matchstöd ibland...


Jag har liksom inte riktigt tid för så mycket annat....

Just nu går jag hjulbent med en grym träningsvärk i låren efter några "roliga" basketövningar. Men det hindrar mig inte från att åka iväg på träning om en timme igen.
Tanten ska känna att hon lever!!

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Ha-Ha!



Det där ser nästan ut som mitt schema förr - när båda barnen spelade fotboll och jag tränade dotterns lag samt även var hjälpledare för en friidrottsgrupp och givetvis aldrig missade att vara med när någon av ungarna spelade match - och så skulle jag som egen syssla hålla på med körsång också!!!



Men det går bra så länge man tycker det är KUL!!! :-D



Innebandy tycker jag hade varit väldans roligt att spela lite grann för motionens skull - men det är jag antagligen ensam om att tycka i den här trakten!? Iallafall bland damer 40+... <:-)



2010-01-20 @ 20:15:19
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: LissenTo

Strångt gjort Elena, med all träning. Tror tanten försvinner och en sporttjej dribblar för bi alla. Fast du har aldrig varit en tant, kommer ihåg när ni dansade där i korridoren. Du och kollegorna!



Jag är nog lite som dej, när jag blir engagerad så är det fullt fokus. Spelade fotboll ett antal år. När jag fick barn började jag jogga och var med på många lopp (spelade fotboll samtidigt). Aldrig snabb, men jag gjorde det. Försökte lära mej Engelska några år, fullt fokus såklart.Från nästan noll, till att våga prata svengelska. Nu är det kameran och att skriva. Främst fota just nu.

Så jag förstår!



Appropå att göra något nytt, man vill men att se till att göra det kan ta lite tid! Kram och lycka till med allt.



Är glad att du tittar in, då och då!

2010-01-20 @ 21:37:27
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Bella

Hellre tant, för mig alltså! Du är så himla sportig och duktig. Kom loss på en laxpudding!

2010-01-21 @ 17:17:02
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: ulla

Ta det lugnt "tanten". Akta benen.

2010-01-21 @ 21:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0