Alla hjärtanshelgen...

..har jag tillbringat med mitt minsta lilla hjärtegryn.


Våra hjärtan har fått jobba hårt denna helg.

Det har varit Cuper i både innebandy och basket i dagarna två.
Dessutom en innebandy match (utanför cupspel) för dottern
och en hård basketmatch för mig (vi vann!)


Uppvärmning.


Spelarna tackar publiken med att slå klubborna i golvet.

Mellan matcherna fikades det både mackor och korv.
Några hemmagjorda skumbollar slank också ner.

Naturligtvis hängde vi ihop med dotterns bästis i skolan och i allt idrottande...


...riktigt härligt busiga tjejer!


På måndagen var det dags igen...
mera basketträning!

JIPPIEEEEE!!



Stora dottern var dock besviken...
INGEN hade köpt geléhjärtan hem på Alla Hjärtans Dag!!

Och tänka sig...
INGEN hade köpt semlor idag heller!!!

Hm, jag undrar om den där INGEN är JAG?!


Kommentarer
Postat av: dotter nr1

ja, det var dig jag syftade på.

2010-02-18 @ 01:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0