Nu är sommarlovet...

...definitivt slut!

I veckan var det dags att ta emot de förväntansfulla eleverna.

Tre korta dagar av inskolning
där de skrev i den nya loggboken 3 saker
de ville bli bättre på under den kommande terminen,
de fick känna lite på matteböckerna...
och så var det fartiga lekar med mycket spring både för elever och personal.

Veckan avslutades med långpromenad till Akallaby
med matsäck och minigolf.





Hösten bjuder på mycket spännande...
jobb på Nyckelviksskolan där jag ska handleda blivande Hantverkspedagoger,
utbildning på Konstfack i "Visuell kommunikation",
eventuellt Kistaloppet (10km)!

En fotokurs på fotografiska är jag också sugen på men...
det är ju bara 24 timmar på ett dygn!

Är det någon annan som ska göra något nytt och spännande???



Kommentarer
Postat av: Bia

Nä, jag gör nog bara gammalt o vant!

2010-08-22 @ 18:29:19
Postat av: ulla

Visuell kommunikation....det låter spännande. Vill veta mer!

2010-08-22 @ 21:38:18
Postat av: Ingrid ♥

Jag ska inte göra något som är spännande och nytt.

Bara det gamla vanliga

Kram Ingrid

2010-08-23 @ 21:45:43
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Frukten regnet fastnade på är Fikon.

Kram Ingrid

2010-08-24 @ 08:04:16
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Bella

Ska inte gå till Akallaby!! Aldrig mer. Däremot en tripp till Lissabon. Igen!! Kram.

2010-08-25 @ 09:22:22
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0