Utmärkelser!!

Jag är lyckligt lottad!
Som "nästan" kändis har jag under veckan också fått fler utmärkelser.

Först fick jag en glad överraskning av Lissen.
 Min länk uppe i Sudsvall som skriver rytmiskt och poetiskt till
alla sina vackra snötyngda bilder (nu när det är vinter!)



Hon skrev...
För att hon är omtänksam
så härligt go och gullig
Ja, lite busig och med glimten i ögat.

Mmmm såpass härlig är hon...... Elena!

Strax därefter kom busiga Lotta med hela två utmärkelser!
Hon är en flitig bloggare som delar med sig av sin vardag
både i vått och torrt och som ofta får mig att skratta...
...och sitter som jag uppe sent om nätterna!

      
Hon skrev:
Elena
Den mest kreativa tjej i min bloggvärd. Hon pysslar med
                 pärlor o scrapbooking o stickar o fotar.......  härligt =)

Till en utav utmärkelserna ingick det
att lista 5 saker som jag inte kan vara utan.

Vad kul!


1. Mina glasögon
- utan dem skulle jag gå som i dimman!

2. Mina två huvudkuddar
- vart jag än åker tar jag med mig mina kuddar.
     Kan absolut inte sova utan dem!!

3. Min kamera
 
- en kamera är nästan alltid med mig i väskan.

4. Mina jobbnycklar
- dörrar öppnas och stängs hela tiden, utan nycklarna är jag handikappad!

5. Kaffe!
 - har försökt...men det går bara inte...huvudet vill sprängas i bitar!

Och vet ni...
idag fick jag ännu en utmärkelse!!

Av Lilalili som med både allvarsamma och humoristiska texter
får mig att  tänka till eller spricka ut i gapskratt!



Hon skrev:
Elena som med sina vackra foton inspirerar mig till hantverk och underverk!

Fy 17 vad jag blir glad!

Nu får jag suga på karamellen och kanske...
 ...så småningom...
...så delar jag ut en utmärkelse...


Kommentarer
Postat av: stina

Här haglar det utmärkelser .....men så blir det ju när man har en fin blogg med en massa fina foton (med vissa undantag !)

Gjorde den där kändis grejjen ....undrar i fall jag verkligen är kvinna ?? jag klev lik mörka skäggiga män och Tina Turner!!!!!

2009-01-29 @ 20:15:44
URL: http://www.stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bia

Nä,nä inte har du dina kuddar med dig jämt?!

Kuddarna på Källfallet dög bra att sussa på.

2009-01-29 @ 20:25:41
Postat av: Camilla

Hej Elena!

Du behöver inte fotografera bilden den siste, det är den siste som den skall visas men du kan själv välja vilket datum du vill ta bilden.

Kram

Camilla



PS/Grattis till utmärkelserna

2009-01-29 @ 20:30:12
URL: http://www.camillasfoto.blogspot.com
Postat av: AnnaKK

Hej & Hå!



Nu är man handledare - tror jag!? ;-) Eller nä, förresten... Länsstyrelsen vill allt ha en massa papper och pengar först. Jag vet faktiskt inte riktigt vad hela kalaset kommer att gå loss på, men ett körkortstillstånd kostar iallafall 220:- och ett handledarskap 170:- (Och man ska ha ett till varje unge man tänker sej ut och köra med). Sen hörde jag nåt om att en timmes körlektion på bilskolan kostar 550:-. Gulp... Vad handledarutbildningen kostar vet jag inte - det kommer väl en "fraktura" vart det lider, skulle jag tro!?



Man måste ju ha det, och då är det lixom bara att gapa och svälja... <:-)



Tur att jag redan har köpt systemkamera och objektiv - och att dotterns resa till Sälen nästa vecka är betald sedan länge - annars hade nog något fått stryka på foten nu... Hm!?!



Jättegrattis till alla utmärkelserna! :-)

2009-01-29 @ 21:05:08
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

ÄNTLIGEN!!! En kändis i familjen ;) Jättekul att de skrev om dig och vilka fina bilder. Hoppas att jag snart får läsa artikeln. Märta är mäkta stolt över sin gudmor, hon älskar att titta på alla fina bilder i din blogg. Hälsa familjen. Kram!

2009-01-29 @ 21:25:06
Postat av: Bella

Jätte-grattis till alla utmärkelser! Kram

2009-01-29 @ 22:08:25
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så kul med alla utmärkelser på en gång =)

Tack för den fina beskrivningen av mig o min blogg =) Många kramar !!

2009-01-30 @ 01:39:31
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Svar: Ha-Ha! Jo, jag tror att det faktiskt hade varit så illa - OM jag hade kodat en massa själv och så där!?! För då hade jag antagligen trott att kaoset i bloggen i morse berodde på nåt kodfel som jag själv ställt till med!?! :-D



Nu funkar ju allt som det ska igen, utan att jag ens har behövt kontakta Blogg.se och klaga (för det hade säkert 100 000 andra bloggare redan gjort!? ELler???), och då är jag så nöjd så.



Vin till kvällen kan det säkert bli - men isåfall rött! :-)



Ha en fin dag!

2009-01-30 @ 10:04:33
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: lilalili

HaHaHa!!! Jag tänker på att det är tur att inte jag måste ha mina egna kuddar när jag åker någon stans. Jag har fem kuddar i sängen i två olika högar ;)



Små lätta moln kliver jag runt på ;)

Ha en bra dag!

Kramis

2009-01-30 @ 13:35:56
URL: http://lilalili.blogg.se/
Postat av: Lena

Wow det var inte illa! Fast jag fattar att du får utmärkelser för du bjuder så på dig själv :)



Så du har gått och blivigt framside stoff nu också :D Såg om dig i slöjdforum i inlägget nedan, vad kul!



Ja nu får du suga på utmärkelserna och uppskattningen från andra för det gör gott. Fast det förvånar mig inte om du snart får fler :D



Kram!

2009-01-31 @ 21:49:51
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0