Grillkväll

En man och åtta damer!

Igår var jag bjuden på middag med grillning.
Efter en regnskur blev kvällen ljum och ljuvlig...
...och sällskapet var perfekt.


Vi började kvällen  med en fördrink.

 Värdinnan fick en liten present att hänga runt halsen av mig.

 Den enda mannen i sällskapet grillade och fixade.


Gott grillat kött, krämig potatissallad och fräsch sallad med avocado.


    
Vi åt, pratade, skrattade och hade det mycket trevligt.
Tänk att 6 timmar bara försvann i ett nafs och det var snart dags att gå hem.


Kvällen blev mycket lyckad! Kanske en ny tradition som har skapats!?

Kommentarer
Postat av: Isabels värld

Låter som ni hade en härlig kväll! Man får passa på att grilla nu innan det blir för kallt att vara ute.



svar: Vi har lite annan gjutning på gång faktiskt. Vi testar oss fram =) Himla kul är det !



Ha en fin kväll! Kram Pernilla

2008-09-06 @ 15:30:09
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/
Postat av: stina

Vilken trevlig kväll ni har haft! Fy sjutton vad jag fick gå upp tidigt i morse....8,00...halv 10 stog vi på Grimsta fältet!!Regnet kom när det var 5 min kvar på sista matchen,,,tur... sen har det sniglats här!

ja jag vet att länkandet inte funka men jag orkade inte göra om det!

2008-09-06 @ 20:21:49
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: AnnaKK

Mmmm! Tjejfester brukar vara himla roliga - så det får ni ju absolut införa som tradition! Grillmästaren ska förstås också vara ett stående inslag - det ser JÄTTEGOTT ut, det han fixade ihop till er! :-)~

2008-09-06 @ 20:51:30
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Bia

Isch va´jag är trött!

En heldag i Uppis men imorgon hemmadag.

2008-09-06 @ 22:05:48
Postat av: Krisitna

Kul var det och sent blev det sen på Bishopś för Lotta och mig. Nu har jag frotterats med mina föräldrar som precis åkt hem! Puh!

Imorgon ska jag bara! plugga. Faktiskt!

Ses tisdag

2008-09-07 @ 16:41:42
Postat av: Maria Larsson

Hej Elena!



Vad trevligt ni verkade ha, hade gärna varit med men behövde pyssla om dottern som fått körtelfeber.

Vi får höras angående höstmötet!



Kram Maria

2008-09-08 @ 14:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0