Ny kamera???

Maken och jag tog oss en tur till nyöppnade Media Market.
2 stora våningar fulla med elektriska apparater, spel, filmer och skivor.



Jag gick fram och tillbaka, klämde och kände på alla kameror.
Den här vill jag ha!  Bara 5.000 kr, sa jag till mannen.
Huaaa! Nej,nej,nej. Det är mycket pengar! svarar han så oentusiastiskt.
Men det är ju jul snart!!
Mannen bara skakar på huvudet.

  Canon EOS1000D - är den något att ha??

Vi går en våning upp där det finns dataskärmar. Det var en han ville visa mig.
Den var enooooorm! 30 tum! 3-4 öppna fönster skulle lätt få plats där SAMTIDIGT!
En sådan skulle vi behöva! säger han. (Den kostade baaara 15.000kr)
Jaaaaaaa! sa jag. Om du får köpa skärmen så får jag kameran.
Men det var ju inte riktigt samma sak tyckte han.

Märkligt att 15.000kr till "hemmet" inte är någon kostnad men 5.000kr "bara till frugan" är otänkbart...eller det är ju jul snart, hehehe!
Önsketänkande kanske!

Min symaskin har också gått sönder...julklapp, julklapp, julklapp, julklapp!

Kommentarer
Postat av: stina

Boban har tjatat om att vi ska åka dit och titta ...undrar varför jag har sagt nej? Jättedumt! Nästa ggn ska jag säga ja (måste tänka ut vad jag BEHÖVER (MÅSTE HA))

Trött som bara den efter en dag på mässan...

2008-10-27 @ 22:48:06
URL: http://www.stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Åh, jag skulle oxå vilja ha en ny kamera som man kan ta "riktiga" bilder med =) Att jag inte har tänkt på det !! Att hyra ut barnen, men jag skulle nog få betala dyrt för att nå'n skulle ta dem så som de har levt rullan idag =/ O detta är bara första da'n på lovet =O Hur ska denna veckan sluta ?? !!

2008-10-27 @ 23:07:53
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, så typiskt karlar! ... ang bilen... så vet jag inte,jag har inte fått något riktigt svar ännu. det brukar ta min sambo en vecka att få fram en mening ibland, muttermutter ;)

2008-10-27 @ 23:44:40
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, så typiskt karlar! ... ang bilen... så vet jag inte,jag har inte fått något riktigt svar ännu. det brukar ta min sambo en vecka att få fram en mening ibland, muttermutter ;)

2008-10-27 @ 23:44:41
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: lilalili

Jag bara ler o nickar instämmande! Just så är det! Nu är jag singel - har inte råd med varken ny TV eller ny kamera, men jag fattar i alla fall beslutet själv! Fast jag sparar till en kamera, en riktig kamera som kan ta fotona så som jag vill ;)

Kramis

2008-10-28 @ 08:25:17
URL: http://lilalili.blogg.se/
Postat av: Marra

Jag vill med ha en ny kamera. Jag var på Mediamarket i fredags och köpte en ny heltelefon. Men denna var bara 1 våning som tur väll var eftersom min gubbe var med. Hade det varit två våningar hade vi inte varit hemma än :)

2008-10-28 @ 15:00:56
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0