Två sjöar runt!

Efter att ha degat i soffan en stund och ätit frukost
tänkte jag att lite motion inte skulle sitta fel.
En rask promenad i solskenet kändes lagom.
För säkerhets skull väckte jag också mannen (kl.12!!!).
Han skulle säkert bli ledsen om han inte fick följa med.
Visst ville han hänga med!


I solen var det härligt!

Men dit solens varma strålar inte nådde fram var det snorhalt...


...och en hel del is gömde sig i vassen!


Med jämna mellanrum stannade jag och fotade den vackra naturen.
Det är tur att  mannen är van och tålmodig.

På hemvägen började kylan krypa in i skinnet så vi tog en god fika/lunch på Gröna Stugan.


Mannen mumsade på den här!

Klockan var ca15.30 när jag sa till maken;
Det har gått så fort med mörkret den sista tiden.
Mannen skrattade.
Ja men, vi bytte ju till vintertid för en vecka sedan! svarar han.
Hihi! Tänkte inte på de'!


 


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Vilken härlig eftermiddag ni har haft! :-) Det tar nog tre gånger så lång tid att gå en sväng om man har kamera med sej jämfört med att lämna den hemma... Men bara man hinner hem innan det blir beckmörkt så! ;-)



Jag vet inte exakt vad som skiljer 1000D och 450D utöver priset, men det finns nog tester mm att leta fram på nätet som kan utröna den saken. :-)



Mitt val stod till sist mellan Nikon D80 och den jag köpte, och Nikonen föll på att den var både dyrare och kändes mindre modern angående det tekniska...



Trevlig kväll!!! :-)

2008-11-02 @ 20:59:51
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vackra bilder o en trevlig promenad =)

Här har det varit riktigt kyligt idag, men varmt i solen !!

2008-11-03 @ 00:32:58
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Kryddburken

Härlig macrobild på vassen! Vad har du för kamera? optik? Vad gäller de där soltorkade tomaterna så tror jag absolut du kan ha dom som tillbehör vid sidan om! Det blir gott de med!

2008-11-05 @ 21:44:27
URL: http://kryddburken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0