Tjejmiddag

För 20 år sedan träffades vi på Internationella Ekonomlinjen på Linköpings Universitet.
20 år senare träffas vi fortfarande 2-3 gånger om året på våra tjejmiddagar.
De flesta av oss blev något inom ekonomi...men inte jag!
En helt annan bana...Hantverkspedagog!!
Men vi träffas fortfarande...



Vi började att träffas och laga mat tillsammans med olika teman...mexikanskt, thai, kinesiskt....
Sedan blev det restaurangträffar...
Men idag var vi på Stora Essingen.


Det bjöds på goda vegetariska rätter...här en läcker ärtsoppa!

Vi har all fått barn i olika omgångar. De senaste tillskotten var också med idag.
Jag med mina 44 år var äldst...


...och denna lilla tjej på 10 dagar var yngst!

Em mycket trevlig kväll med prat om självkänsla och kirurgiska ingrepp!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så skoj att ni lyckats hålla kontakten efter alla dessa år =) Snacka om åldersblandning på era middagar !! Så söt hon var lilla tjejen, älskar bebisar =)

Må så gott !

2008-11-11 @ 00:20:48
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Christina

Vilka fina bilder! Det blev ju ganska sent, så jag är imponerad att du fått upp dem redan!

/C

2008-11-11 @ 10:41:40
Postat av: Bia

Du var allt bra trött idag!

2008-11-11 @ 16:50:06
Postat av: lilalili

Vad underbart att ha möjlighet att träffas under så lång tid.

Tack för den värmande kommentaren inne hos mig, det behövs i det här gråa utanför!

Kramis

2008-11-12 @ 11:04:13
URL: http://lilalili.blogg.se/
Postat av: Marra

Sånt är jättekul, att man fortsätter träffas :D

2008-11-13 @ 07:54:42
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0