Vi tänkte överraska...

...den ömma moderns kompis.

Länge har vi hört talas om landstället i Nacka.
Den lilla stugan med de fantastiska blommorna.
Idag tänkte vi därför att vi skulle åka över på en överraskningsvisit.
Vi köpte gott fikabröd och drog iväg i bilen.

       

Vi anlände Nackas Shangrila och knackade på.
Men tji fick vi. Kompisen var inte hemma.
Vi fick avnjuta de vackra blommor utan hennes sällskap.
Jag fotade som vanligt en massa så att den lilla dottern gnällde både en, två och tre gånger.
Innan vi åkte hem tog vi oss en tur runt i området och tittade på utsikten vid vattnet.

   

Väl hemma fikade vi och lagade till en italienskinspirerad middag;
pasta, oliver och soltorkade tomater!
Det underbart vackra, trevliga och smarta brorsbarnet kom också så det blev en härligt livad stämning vid matbordet.


La familia!

Kommentarer
Postat av: Krisitna

En härlig dag förstår jag! Snygg blogg du har!

Kram

2008-07-01 @ 09:56:39
Postat av: stina

Men vad är det här???Jag skrev en komentar i går men den är borta ? Har du raderat=?

Hursom helst så skrev jag att det va ju synd för henne att hon inte var hemma när hon fick så fint besök!

Kul med en familje middag nu när det är rent under bordet!

2008-07-01 @ 10:55:43
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bella

Jättemysig dag! När hälsar du på mig? Kram

2008-07-01 @ 23:11:05
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: heaven eller skriver jag med Helene här:)?

Och varför känner jag bara igen din mamma & man?



Är det uppvuxna snorungar det beror på:)?

2008-07-02 @ 11:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0