Sista jobbdagen...

...av frivilligt jobb!

Idag började egentligen mitt sommarlov men dagen kändes som en riktig arbetsdag.

Jag var uppe före k.8 och tillbringde 2 timmar hos frissan som "stöd" och "plånbok" åt Anna. Sedan bar det iväg till jobbet. Flera timmar av förberedelser och sedan var det äntligen dags för att TRYCKA. Det blev lite blandat tryck på det stora tyget och en t-shirt med trollsländorna till den lilla i familjen.
 

Jag hadde full kontroll på allt tills jag gick in i mitt hantverksrum och såg att klockan var 15.50. HJÄLP! Jag som hade tid hos frissan kl. 16. Klockan i köket gick FEL! Bia vad har du gjort med klockan?! På 5 min var allt dock nerpackat och jag kom bara liiiiite sent.

Åååååå, vad nöjd jag var när jag kom från frissan. Mitt hår hade blivit lockigt (av mousse och andra stylingprodukter)! När den äkta mannen kom hem tittade han på mig med höjda ögonbryn och sa "Har du inte kammat dig?" Va! sa jag. Tycker du inte att det är fint. Svaret jag fick var lite svävande...

 Lockarna!

Jag hann inte trycka allt på jobbet så det sista fick göras på köksbordet. 



Jag har fortfarande inte bestämt mig för vilket tryck jag ska använda till min nya väska.

Så här har föregångarna sett ut......väl slitna!

    
Ska årets design bli bläckfiskar/maneter eller snäckor???

Men nu, är det SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: stina

Jag tycker snäckorna ...vilka fina väskor du gör!!!

Amandas tröjja blev jättefin (sländan var ju min favorit )

det var en intressant tryckteknik du visade i dag!

Ja vi får spåna på lite affärsverksamhet.....du kan tex rita stämpelmotiv!!!!Frågan är bara vad jag ska göra ? Kanske sitta bredvid och hejja på ...eller sponsra kanske"?

fan vad skönt det är med SEMESTER!!!!

2008-06-18 @ 21:47:30
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bia

Typiskt män att inte se ny frisyr.

Jag tycker snäckan till väska, men bläckfisken blev ju lite fin också. Men jag röstar på snäckan.

Jag är oskyldig till klockan du vet väl att mina klockor alltid går före eftersom jag är tidspessimist.

2008-06-18 @ 22:05:02
Postat av: stina

Men oj förlåt,,,,,,kom på nu när jag satt och kollade fotbollen att jag glömde att berömma frisyren! Fint!

2008-06-18 @ 22:40:10
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bella

Håret blev jättefint. Såg han inte det?? Barntröjan med trollsländorna är hur gullig som helst.

2008-06-18 @ 23:48:14
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: stina

Nu sticker jag till Leksand(utan dator)!!! Trevlig midsommar!

Kram Stina

2008-06-19 @ 11:42:11
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Krisitna

Bläckfiskarna absolut!

Snygg frissa oxå!

Kram och glad midsommar!

2008-06-19 @ 13:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0