HJÄLP!

Hur kommer jag att känna mig imorgon?
Kommer jag upp ur sängen??


Idag har jag rört på mig MER än under hela året!
Jag cyklade så flitigt till jobbet och sen som jag var så tog jag i ordentligt.
Förmiddagen bestod av några halvtråkiga föreläsningar i ämnena hälsa och coaching (jag skissade på ett textiltryck!). Vi fick bl.a. fylla i ett hälsohjul. Mitt resultat är hemligt!



Men sen var det dags för RÖRELSE...


...30 min linedance, 30 min salsa aerobics, 30 min afrikansk dans, 30 min quigong
och en rask cykeltur hem!


        


Ja, vi kämpade på som djur men det var kul!



Nu behöver jag annan HJÄLP.
Vilket motiv ska jag välja till mitt textiltryck?

Hjälp mig att välja mellan:


1. Vit bläckfisk      2. Svart bläckfisk 


3. Snäcka     4. Trollslända


Det slutliga valet gör jag själv men lite hjälp och kommentarer tas tacksamt emot.


Kommentarer
Postat av: stina

Lätt val!!! Bläckfiskar är äckliga ...trollsländor vackra .....iof är snäckor också vackra ....kanske inte var så enkelt att välja trots allt!

Kram

2008-06-16 @ 21:17:51
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: stina

.......lånade dina kort!

2008-06-16 @ 21:37:32
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bia

SNÄCKA, ingen äcklig bläckfisk.

Jag har ont i ryggen efter den afrikanska dansen.

2008-06-17 @ 06:55:13
Postat av: Bella

Trollslända så klart!!! Guuuud vad sportig du är. Hi hi!

2008-06-17 @ 15:33:42
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Krisitna

svarta bläckfisken tycker jag!

2008-06-17 @ 18:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0