Första väskan...

...är nu klar!

Det blev en lite mindre modell med kort handtag i snäcktryck.
Jag prövade på att göra en helt ny modell. Mönstret gjorde jag själv med inspiration från en annan väska som jag har. Jag viste inte hur mönstret skulle fungera och jag fick hitta på en ny lösning för handtaget som jag inte blev riktigt nöjd med, men det funkar...



Väska nr.1!

 
Foder och en innerficka.

 
Lagom till axeln.

Det visar sig att att jag har tryckt på så mycket tyg att det kommer räcka till 3-4 st väskor.  Jag har redan den "årliga" väskan med lång axelrem utklippt men saknar dragkedjor som måste införskaffas innan jag kan sy vidare. Det kanske blir en eller två väskor till.

 
Väskdelar.

Jag funderade ett tag på om jag kanske skulle trycka, sy upp och sälja väskor.
Men, det är alldeles för mycket jobb med alla detaljer, fickor och blixtlås...så den tanken har jag lagt på hyllan.

Kommentarer
Postat av: stina

Vad fin den blev! Du är verkligen proffsig ....den som ändå kunde sy! Klart att du ska försöka sälja dom.....fast det är klart det är ju ursvårt att ta "rätt" betalt för så mycke jobb! men när jag har vunnit på lotto så ska ju jag öppna affär så då säljer jag dom åt dig!

Jag har inte hunnit blogga ett skit .....här sker det ommöblering (Fille och Alex byter rum ) så just nu är det kaos här!

2008-06-25 @ 10:10:26
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bella

Jag fattar inte att du kan göra så fina saker. Väskan är bara sååå Guuud vad fiiin! En sån vill jag bara ha. Kram

2008-06-27 @ 12:09:10
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Mumari

Wow vilken fin väska! Jag vill ha! OM du skulle få för dig att sälja en väska så hojta till :o)

2008-09-14 @ 08:05:54
URL: http://mumari.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0