Boktips!

"a piece of cake" av Leila Lindholm



Massor av goda recept på kakor, bakverk, maränger, bröd och till och med sylt & saft.

Recepten är lätta att följa men kräver dock en del inköp av ingredienser som man kanske inte har hemma. Boken har många vackra bilder så man blir lätt sugen på att pröva på något nytt. Vi har redan testat 7 olika recept och de var jätte goda! Pajen och brödet vi åt idag kommer från boken.

Til min födelsedag tänkte jag prova den här:

Citronpaj med hallonmaräng, oooooooooooooooh!

Kommentarer
Postat av: stina

Den där boken vill jag ha bara för att den skulle se snygg ut på en vit tavelist i köket (ev att jag kanske skulle testa att baka något oxå!)

2008-07-03 @ 19:34:14
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bia

Nu är jag hemma igen och kollar runt på bloggarna. Den bakboken är ett måste!!

Marängerna som ni hade med er till Källfallet var urmumsiga.

2008-07-03 @ 21:21:39
Postat av: heaven

Bilderna är säkert photoshoppade:)



Men okejrrå....ser gott ut!

2008-07-04 @ 09:58:49
Postat av: ulla

Den boken verkar vara ett fynd. Kan det kanske bli ett smakprov i höst på f.m.-fikat?

2008-07-04 @ 16:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0