Rensa, städa och fixa...

Det tar ju aldrig slut!
Just nu städar och rensar jag mitt hantverksrum på jobbet. Gammalt ska bort för att göra plats åt nya konstverk. Samtidigt gör jag en liten inventering av mitt material så kaaaaaanske jag hinner göra en rolig beställning inom kort. Men man kan ju inte bara jobba hela tiden, man behöver ju äta också.

Idag var vi på Gerds i Spånga och det var fler som ville smaka på vår lunch.
Några snyltare fick faktiskt sätta livet till.


Döden i Salladen...


Pizza no more!

Det visade sig senare att det behövdes rensas lite i kylskåpet också (på jobbet!).


Jag vågade inte öppna plastpåsen!

Denna ost är vårt senaste projekt.
Är det sant att en ost kan bli så gammal att den börjar röra på sig?
Hur kommer tallriken att reagera?
Kan den flera färger?
Kanske ett NO-projekt??????

Kommentarer
Postat av: stina

Vad äckligt!!! Både med getingar och osten!

Jasså ni var på Gerds...vi var på ....äh du får kliva in till mig och kolla !!! Jag är i full färd med att packa ...regnjacka, paraply, stövlar och bikini!

2008-08-12 @ 23:10:18
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bella

Trevligt ostprojekt. "Hur länge är en ost ätbar?" Men getingarna var gulliga. Du åt väl inte upp dem?

2008-08-12 @ 23:17:08
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Bia

Kan en ost gå själv???

Vem lever i osten???

2008-08-13 @ 17:23:24
Postat av: ulla

Låter som ett spännande NO-projekt. klara ni att ha den kvar tills den går iväg?

Vi hade torkade äpplen som möglade hos oss.

2008-08-13 @ 22:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0