Karaktär!

Ojoj, vad jag har bra karaktär.
Jag var hemma hos den ömma modern och där på hyllan stod en skål med CHOKLAD!
Jag tittade i den, luktade lite och gick därifrån, UTAN att smaka på en enda.



Modern har äntligen bestämt sig för att slänga den gamla 60-talshyllan som har stått i gästrummet i flera år. Bravo! I och med detta var hon tvungen att rensa och där fanns bland annat ett gäng av mina gamla kassetter.



Jag bara måste lyssna på kassetterna innan de slängs. Det är musik med bl.a. Rick Springfield (har ingen aaaaning om vem det är!), Philip Bailey (lika så!) och ett sound track från serien Marco Polo. Är det någon som kommer ihåg den? Slutligen var det en kassett med intervjuer från skolresan i åk.7, för 31 år sedan!

Kommentarer
Postat av: stina

När du har lyssnat klart så kan du ju alltid använda fodralen som stämpelblock......kanske att man kan dra ut bandet och knyta rosetter av....

Usch det gör ont i mitt chokladhjärta när jag hör att någon ratar en liten godbit!

2008-08-20 @ 22:57:22
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bella

Släng inte kassetterna! Du kommer att ångra ihjäl dig.

2008-08-20 @ 22:59:04
Postat av: stina

Jo släng kasseterna ...du kommer aldrig mer att lyssna på dom ....

2008-08-20 @ 23:15:51
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Ingunn

Släng kassetterna!

Vi har en likadan skål här hemma fast utan godis i...

2008-08-21 @ 16:44:27
Postat av: Bia

Ut med det gamla in med det nya!!!!

Konstiga artister???

2008-08-21 @ 18:15:36
Postat av: Helene

Släng allt utom intervjuerna!



Är jag för sent ute med detta råd så gå ner i soprummet:)

2008-08-28 @ 15:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0