En sväng till...

...ESKILSTUNA.

Döttrarna och jag tog en liten sväng till svägerskan i Eskilstuna (hon läser mina inlägg varje dag utan att kommentera!!). Gudbarn nr.2 fick ärva alla våra Duplos. Hon hittade snabbt sin favorit som hon gick och trykte på resten av dagen.



Efter en sväng till köpcentret (där jag naturligtvis blev utan inköp men döttrarna fick linnen och skor) botaniserade jag i den stora trädgården och smakade lite på plommon, hallon och björnbär.

     

Innan vi åkte hem fick vi gooooooood middag.


Rökt älgkött med mumsig potatisgratäng.

När jag kom hem efter allt bilåkande upptäkte jag att stegräknaren bara stod på 4.300 steg. Vilken chock!!
På med träningskläderna och iväg på en 10.000-stegs runda! Idag orkade jag springa ett helt varv runt Lötsjön. Så här taggad var jag när jag kom hem.


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, då får man ju ta och kommentera nu då ;)

Det var verkligen kul att ni var och hälsade på, kom gärna snart igen med hela familjen.

Märta fullkomligen ÄLSKAR Duplot, så tack än en gång för dem.

Grattis till rundan runt sjön, snart springer du maraton.

2008-08-09 @ 08:46:31
Postat av: stina

Undrade just hur det gick med ditt motionerande......nu vet jag att du inte har slöat till!!! jasså du har slutat att leka med duplo!

2008-08-09 @ 09:23:50
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bia

Hjälp du ser ju farlig ut!!!

Jag tar nog tjänstledigt!

2008-08-09 @ 09:50:05
Postat av: Krisitna

Go girl, go!

2008-08-09 @ 18:41:40
Postat av: Modern

Nu kommer den finska sisun framm.

2008-08-10 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0