Bebis!!!!

Idag var jag hos min nyblivna mamma-kompis och hjälpte till lite. Jag fick träffa världens snällaste lilla 6-daging. Hon bara sov & åt & sov & åt. Och hon sov själv utan att bli buren och utan att skrika!



Helt otroligt att små varelser som denna kan växa och bli färdiga i någons mage.


En så liiiiiiiiten fot med alla tår på rätt plats.

Bebisen fick sin present med ROSA kläder och ett litet kort. (Se nästa inlägg!)

Tack alla ni som skriver kommentarer i min blogg!
Speciellt ni som läser och som inte tidigare vågat skriva (Mia!!).

Kommentarer
Postat av: Bia

mmmmm, gullig liten fot.

2008-08-09 @ 21:03:37
Postat av: stina

Ja tänk att så små fötter växer och blir stora.....tex som en här som har 43!(inte jag alltså!)

2008-08-09 @ 21:04:57
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Ingunn

Det var då ett mycket vackert barn! ;-)

2008-08-10 @ 21:24:37
Postat av: Modern

Vilken underbar liten varelse, jag känner riktigt doften av bebis.

2008-08-10 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0