Bästisen...

...har flyttat till ny lägenhet. 9 våningar upp!
Ni förstår att jag inte kan gå ut på balkongen, men utsikten är fantastiskt vacker och från köksfönstret kan man se ut över hela Duvbo. Jag vågar titta ut!

Jag var över på en snabbfika och 2 timmar bara flög iväg. Inte hann vi prata färdigt heller. Jag tog ett kort på bästisens syrra när hon stryker (för vi tjejer kan göra flera saker samtidigt!) men jag skulle ju naturligtvis ha fotat UTSIKTEN istället.



När parkeringstiden gick ut drog jag till Barkarby outlet. Den lilla dottern var hos en kompis och jag var BARNFRI!

Dessa Gollumfötter fick sig...



...ett par nya skor. HURRA!


Kommentarer
Postat av: Bella

Skorna ser både sköna och snygga ut. 9 våningar upp i luften är härligt. Tänk på utsikten! Jag har bott så högt två gånger men nu bor vi bara 6 trappor upp. Det får duga. Vi har ju alltid Grönan.

2008-08-06 @ 23:28:51
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Krisitna

Snygga skor!

Dom har jag oxå provat, men fick ett par andra sen.

Åker till Mammi i Himmeta över helgen och vi ses väl på Jobbet på måndag. Ska du cykla?

2008-08-07 @ 08:18:18
Postat av: stina

9Våningar ....hu ,,,lite för högt upp!

Nu är väll fötterna glada när dom har fått så fina skor!

Nu är det jobbångest....i dag ska jag stå i tvättstugan ,gå till Gyn ,ja göra allt det där som jag skulle ha gjort i sommar!

2008-08-07 @ 09:04:04
URL: http://stinas-sida.blogspot.com/
Postat av: Bia

Hemma igen!

Oj vad du gjort mycket!

Snygga poseringar med syrran.

2008-08-08 @ 20:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0